Monday, February 19, 2007

καρναβάλι + ταγκάρισμα :P

σύντροφοι-συντρόφισσες συγκαρναβαλιστές γεια σας!!!!!
εεεεεεεεε...... χμμμμ.... μάλλον ο συνδυασμός καταλήψεις/καρναβάλι με έχει επηρεάσει κάπως....
πριν λίγες ώρες επέστρεψα από πάτρα...
μην ενθουσιάζεστε και μην ζηλεύετε! δεν καρναβάλεψα και πολύ...
και επειδή νυστάζω πολύ πολύ αυτή τη στιγμή... θα κάνω περιληψούλα απλά!


έφτασα εκεί παρασκευή βραδάκι με στομαχόπονο, αδιαθεσία, κλειστό λαιμό και μπουκωμένη...
παρ' όλα αυτά πήγα με την κολλητή μου στο αγαπημένο μας ρακάδικο... θέλαμε να περάσουμε τέλεια!


γκαντεμιά Νο1 ...ο αγαπημένος μου σερβιτόρος μάλλον έχει πάρει πτυχίο και δεν ήταν εκεί να μας κεράσει ρακόμελα.... απογοητεύτηκα... χάρηκα πάντως που πήρε πτυχίο (χημικός παρακαλώ το μαναράκι!) παρόλο που δεν θα τον ξαναδώ ποτε... σνιφ....
γκαντεμιά Νο2 ....ο ηλίθιος ιδιοκτήτης του ρακάδικου, δεν φτάνει που έχει προσλάβει όλα τα ufo να δουλέψουν στο μαγαζί.... πέρασε τρέχοντας και έχυσε πάνω στην κολλητή μου μισό κιλό ρακόμελο... την έκανε χάλια και η χαζή κοπελιά που έχει στη δούλεψη του είπε το κορυφαίο... "σιγά ρε κοπελιά! καρναβάλι έχουμε...!"..... εγώ ρε παιδιά νόμιζα ότι στο καρναβάλι απλά μασκαρεύεσαι, πίνεις και καλοπερνάς... τώρα ότι λούζεσαι και με ρακόμελο... το έμαθα φέτος!.... ευτυχώς το μαγαζί είναι κοντά στο σπίτι και μπόρεσε να πάει να αλλάξει ρούχα...! το μαλλί πάντως παρέμεινε τίγκα στο μέλι μέχρι το επόμενο πρωί!
γκαντεμιά Νο3 ...εκείνο το βράδυ κοιμήθηκα χάλια, με το λαιμό να πονάει κ τη μυτούλα κλειστή.... κατανάλωσα όλες τις καραμέλες της φυσικάρας κ τσάκισα και το otrivin.ξύπνησα με δέκατα...!
γκαντεμιά Νο4 ....ο β.....Ο ΜΕΓΑς ΠΑΙΔΑΡΟΣ... ο... ο ανεπανάληπτος Θεογκόμενος... ένα από τα αξιοθέατα της πάτρας... πάχυνε και παραμορφώθηκε....
γκαντεμιά Νο5 ....βράδυ σαββάτου....(κι εσύ είσαι κάπου...... πό πό ....ταίριαζε πλάκα πλάκα... πού να σουν... ουφ... θα πέσω... πάω να συνεχίσω το ποστ..) ....ένας φίλος του Γ. ήπιε πολύ και χάθηκε στην πάτρα... η φυσικάρα με τον γ. τον έψαχναν για ώρες με αποτέλεσμα να μην συναντηθούμε καν κατά τη βραδινή βόλτα όπου έμεινα μόνη μου με το νευρόσπασμα... το νευρόσπασμα μου είπε κάτι αηδείες και ψιλοτσακωθήκαμε στην αγ. νικολάου... ένα κάρο καρναβαλιστές με είδαν βουρκωμενοδακρυσμένη... γίναμε ρεζίλι και χάλασε η βραδιά... (νευρόσπασμα, ξέρω ότι το διαβάζεις.... δε σε λέω αγαπημένο μου νευρόσπασμα για τιμωρία! :P) ...τελικά -ευτυχώς!- η βραδιά τελειώσε ομαλά και συμφιλιωθήκαμε!
γκαντεμιά Νο6. λίγη ώρα αφού γυρίσαμε σπίτι βγήκαν τα υπόλοιπα παιδάκια της παρέας... ο β ρωτούσε την φυσικάρα που είμαι.... γιατί δεν πήγα μαζί τους και τα λοιπά.... γαμώτοοοοοοοοοοο!!!! ε... ντάξει πάχυνε αλλά δεν παύει να είναι γοητευτικούλης....


το σημαντικότερο κομμάτι του ταξιδιού.... πήγα για καφέ στο bluemonday....δε λέω τίποτα... απλά αυτό το μέρος είναι το φυσικό μου περιβάλλον... απλά θα μπορούσα νά μείνω για πάντα στην πάτρα και να πηγαίνω εκεί για πρωινό καφε, μεσημεριανό καφέ, απογευματινό καφε και ποτό... θα μπορούσα να κοιμάμαι και εκεί... θα μπορούσα να ερωτευτώ όλους όσους έχουν δουλέψει κατά καιρούς εκεί! (ευτυχώς το αφεντικό είναι πολύ τυπάς και προσλαμβάνει πάντα και γαμώ τα παιδάκια!) απλά λατρεύω αυτό το μαγαζί!

επέστρεψα σήμερα αθήνα για να διαβάσω αλλά είμαι χάλια και νυστάζω όλη μέρα οπότε...τίποτα!
κατά τα άλλα τραγουδάω συνεχώς τα αγαπημένα μου καρναβαλοτράγουδα....

η μέρα
η νύχτα
το κρύο
η ζέστη
δεν έχουν σημασία για 'μας!
για λίγο
αν έρθεις
μαζί μας
να τρέξεις
θα νιώσεις και συ μασκαράς!
ΠΙΕΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ
ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ
ΌΧΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΨΕ ΜΗΝ ΠΕΙΣ!
ΚΑΝΕ ΟΟΟΟΠΟΙΑ ΤΡΕΛΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ
ΜΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ
ΓΙΑΤΙ'ΝΑΙ ΠΑΛΙ-ΝΑΙ!
ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ-ΝΑΙ!
ΓΙΟΡΤΗ ΜΕΓΑΛΗ-ΝΑΙ!
ΟΛΕ!
*********************************
επισης έφερα δυο μπουκάλια τεντούρα.... τα είχα ξεχάσει... πάω να πιω λιγάκι μόλις τελειώσω το ποστάκι!
συνεχίζουμε....
πριν μια βδομάδα με είχε...πώς το πε.... "ταγκάρει" η μαργκό...
και έπρεπε λέει να το συνεχίσω κι εγώ... δηλαδή να πω 5 πράγματα για μένα και να επιλέξω άλλους 5 σύντροφους ...εεεεεεεεεεε....bloggers για να το συνεχίσουν.....
φυσικά εγώ το ξέχασα και δεν το συνέχισα!
βέβαια δεν πειράζει γιατί δεν υπήρχε απειλή του τύπου "σπάσε την αλυσίδα και δε θα σου κάτσει άντρας για τα επόμενα 37 χρόνια!!!"
χμμμμ... όμως επειδή όπως είδατε παραπάνω... πολλές γκαντεμιές ρε παιδιά αυτό το 3μερο... και δεν μπορώ να τις εξηγήσω γιατί το άστρα και όραμα λέει ότι όλα θα πάνε καλά (ψέματα...δεν το διαβάζω και δεν ξέρω τι λέει... αλλά ωραία το κόλλησα..ε? Ε?ε?ε?ε?ε? :p:pP:P)
...βασικά επειδή σήμερα διάβασα blogs ταγκαρισμένων και το θυμήθηκα... εεε είπα να σας πω και γω 5 αμαρτίες μου...
βασικά δεν έχει νόημα γιατί τα παραθέτω όλα εδώ μέσα έτσι κι αλλιώς... και τόση ώρα σκέφτομαι, σκέφτομαι και δεν μπορώ να βρω κάτι που να μην σας έχω πει...
αλλά νταξ... θα γράψω τα 5 πρώτα που θα μου ρθουν...
λεπόν!
έτοιμοι?
ΠΑΜΕ :p
  1. Όταν ήμουν μικούλα έλεγα το φλούτο "καρπούζι"--> "αρκούδι".... ακόμα τλώω δούλεμα, κυλίωθ από τον θείο μου και τον παππού μου, ενίοτε και από τη μαμά και τον μπαμπά, κάσε φολά που με βλέπουν να τλώω "καρπούδι¨:P (ακόμα ζεν έχω καταφέλει να το πω θωθτά!)
  2. ήμουν πάντα πολύ μαμόθρευτο... όποτε πήγαιναν οι γονείς μου ταξίδι έκλαιγα και ήθελα τη μαμά μου... μια χρονιά ειδικά, είχαν πάει για 4 μέρες στην τουρκία και μας είχαν αφήσει στην γιαγιά στην κομοτηνή... έκλαιγα συνέχεια σαν υστερικό και με φώναζαν "κλάψα"... μέχρι και τα σεντόνια μύριζα την πρώτη μέρα... μετά η γιαγιά μου τα έπλυνε και θύμωσα πάρα πολύ... και μετά έκλαιγα περισσότερο... τώρα το έχω ξεπεράσει αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν φεύγω για πολλές μέρες... ε μου λείπει η μαμά μου! δεν κλαίω όμως πια γι'αυτό΄το ζήτημα..!....
  3. κλαίω πολύ εύκολα!
  4. είμαι παράξενη στο φαγητό... δε μου αρέσει το κρέας ούτε το ψάρι... κρέας τρώω ελάχιστο και με το ζόρι... ψάρι καθόλου... από τα όσπρια τρώω μόνο φακές... από λαχανικά τρώω αρκετά (ευτυχώς!!! ) παρόλα αυτά κάνω τους πιο τρελούς συνδυασμούς... συνδυάζω γλυκά με αλμυρά όπως μου κατέβει... θα μπορούσα να τρέφομαι καθαρά με ξηρούς καρπούς, τυρί πεκορίνο και φέτα, κολοκυθοκεφτέδες, μπισκότα digestive μαρούλι και σοκολάτα... και από σοκολάτες να ξέρετε... ΜΌΝΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΥΛΙΔΗ! και πίνω και πολλούς καφέδες... γι'αυτό είμαι πάντα έτσι στην τσίτα!.....και.... έχω αρκετά γερό στομάχι! ;)
  5. όταν ήμουν 10 χρονών πήγα για πρώτη φορά κατασκήνωση. μαζί ήταν και ο αδερφός μου. εγώ όμως ήθελα τη μαμά μου και τον έπρηζα... πήγαινα συνεχώς μαζί του και δεν τον άφηνα να γκομενίζει.. γι'αυτό κι εκείνος μου γνώριζε συνεχώς αγοράκια... τελικά τα έφτιαξα με 2! τον κωστάκη και τον ...χμμμ....δεν θυμάμαι όνομα.... κάθε τετάρτη χόρευα με τον δε-θυμάμαι και κάθε κυριακή με τον κωστάκη (τετάρτη και κυριακή βράδυ είχαμε ντίσκο στην κατασκήνωση!)... ήξεραν και οι δύο ότι το παίζω διπλό ταμπλό αλλά το είχαν αποδεχτεί... μια μέρα ο δε-θυμάμαι ήρθε και μου κατηγόρισε τον κωστάκη! δε θυμάμαι να αντέδρασα.... απλά δε θυμάμαι το όνομά του.. τον κωστάκη τον ξαναείδα μετά από 4-5 χρόνια πάλι στην κατασκήνωση! δυστυχώς εκείνη τη χρονιά δεν ήμουν κατασκηνώτρια, απλά επισκεπτόμουν τον αδερφό μου... είχε μεγαλώσει και ήταν κούκλος!-ο κωστάκης, όχι ο αδερφός μου... ο αδερφός μου ήταν κούκλος από μικρός! :P ...την επόμενη χρονιά πήγα κατασκήνωση αλλά δεν είχε έρθειo κώτσος...-ήταν ένα χρόνο μεγαλύτερός μου και εκείνη-η προηγούμενη- ήταν η τελευταία του χρονιά... σνιφ... ακόμα θυμάμαι τη φατσούλα του! για τον άλλον θυμάμαι μόνο ότι ήταν ξανθός και πολύ αδύνατος....!!!!

αυτάααααααααααααααααα!!!!

νομίζω τώρα καταλαβαίνετε όλοι γιατί είμαι τόσο διαταραγμένη... άλλωστε όλα μας τα ψυχολογικά προβλήματα οφείλονται στην παιδική μας ηλικία και τα τραύματα που αποκτήσαμε τότε.... :PPPPPPPPPPP

και τώρα θα ρίξω κλήρο γιατί βαριέμαι να σκέφτομαι ποιους να "ταγκάρω"

θα επιλέξω από τα λινκ μου τα νούμερα:

6, 9, 7, 17, 23





  • *crazycow (Apagoreuetai to apagoreuetai!)

  • *DoctorUqbar*

  • *Drak Morfeus* (dld Dark Morpheus... KATARAMENOS na ton prosfwnw la8os ;))

  • *nam3l3ss

  • *****Under Control*****


  • αυτά για τώρα!
    καληνύχτες sugarz!

      *****




    11 Comments:

    Blogger Nam3l3ss said...

    Με tagαρισες;;

    Μεγάλη μου τιμή δεσποινίς...

    Αλλά μόλις Postαρα το δικό μου crazy top-5 χαρακτηριστικών και (guess what?) σε τάγκαρα...

    lol...

    1:15 AM  
    Blogger bereniki said...

    lol ;) ....osi wra egrafes auta, egw sou apantousa sto prohgoumeno sou comment :P
    kalhnuxta :)
    *****

    1:35 AM  
    Blogger CrazyCow said...

    Έχω φτιάξει τη λίστα μου από το μεσημέρι, έχω γράψει αυτούς που θέλω να taggάρω έχω ελέγξει ότι κανείς δεν έχει ποστάρει κάτι σε σχέση μ'αυτό ακόμη... και ξαφνικά πρέπει να φύγω... και τα παρατάω και το βράδυ που γυρίζω με βλέπω taggαρισμένο στο post σου! Με πρόλαβες! Και μου άφησες και μια θέση κενή στη δική μου λίστα! θα σε σκοτώσω :P
    Σ'ευχαριστώ πάντως :)

    2:00 AM  
    Blogger bereniki said...

    hm
    telika se polu suntomo xroniko diastima anakaluptw oti..... telika taggara 3 atoma pou den xreiazotan...k twra tha mathoume ligotera koutsompolia... eprepe na to psa3w telika k gw...mhpws na kanw edit+allages? 9a parabw polu tous kanones?...aaaaaaaaan me ksanataggarete epitrepete na to ksanakanw? :PPPPPPPPP
    :S

    2:08 AM  
    Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

    Στάζουν μέλι όσα λες για το άτομο σου...

    10:42 PM  
    Blogger bereniki said...

    *vita mi barouak:
    as8enoudi mou.... an den painepsw ton eauto mou... 8a pesei na me plakwsei! ;)
    makia
    *****

    10:49 PM  
    Anonymous Anonymous said...

    Καλά κοπελιά...αυτές δεν είναι γκαντεμιές, είναι το the time of your life. Χωρίς πλάκα, μιά χαρά πέρασες!

    με 2 αγοράκια καλε; σε ντρέπεσε λίγο κορίτσι πράμα;

    Εμένα ο κλήρος μου έπεσε βλέπω (στο παλίο μου url) αλλά απάντησα από πριν. Δεν πιστεύω να σε πειράζει ε;

    Α και τα 37 χρόνια γκαντεμιάς και τέτοια δεν ισχύουν για αυτήν την πυραμίδα, μόνο για τα mails του Αγ.Νεκτάριου...

    5:41 PM  
    Blogger bereniki said...

    *dr:
    ontws plaka eixe ;)

    me 2~! eides? otan hmoun mikri iksera to nohma tis zwhs! mallon prepei na epanelthei h mikri berenikoula stin epifaneia siga siga! :P

    den peirazei..ti na peira3ei?fasoulada einai? :P
    prepei na se alla3w sta links... eimai tempela k to amelw ;)

    makia
    *****

    10:05 PM  
    Blogger Sigmataf said...

    Που χάθηκες;

    12:46 AM  
    Blogger Bliss said...

    yo

    3:15 AM  
    Blogger bereniki said...

    *sigmataf:
    ...stin kosmara m..klassika... :*

    *margo:
    yo sugar :*

    *****

    7:35 PM  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home