Tuesday, January 30, 2007

being myself is all that i can do... ;)

prwto post
kainourio blog

8a to grapsw etsi... sta greeklish... etsi opws goustarw...
PEIRAZEI?
an tolmate peite nai!
to berenikaki exei neura.... ah mantalenitsa mou poso mou aresei kathe fora pou me les etsi! m'aresei na niwthw mikraki... m'aresei na eimai paizaki... m'aresei na me prosexoun... m'aresei na gkriniazw...
m'aresei na mou lene oti OLA THA PANE KALA...
to 3erw oti ola tha pane kala...
alla thelw na mou to lete.. peirazei?
einai h anasfaleia mou... to kollhma mou... na niwthw oti noiazontai gia mena... oti me prosexoun... oti me agapane!

εντάξει... αρκετά σας έπρηξα με τα greeklish μου...
το ξέρω ότι θα τα ανεχόσασταν αλλά... δεν είμαι τόσο κακιά ώστε να τα συνεχίσω....

λοιπόν... στο θέμα μας!
γιατί αλλάζω BLOG?

  • κάνω καινούρια αρχή...?

όόόόόχιιιιιιι! μη φοβάστε! και μη χαίρεστε επίσης...

τίποτα δε θα αλλάξει στη μικρή βερενικούλα... δεν αλλάζω λέμε... προσπάθησα πολλές φορές... νόμιζα ότι άλλαξα άλλες τόσες... αλλά.... τίίίίίίποτα! τσάμπα χαιρόμουν!
βασικά... όσο μεγαλώνω παρατηρώ τον εαυτό μου όλο και περισσότερες ώρες κάθε μέρα...
και ξέρετε τι βλέπω....?

....ότι γυρίζω πίσω... ότι όλα αυτά που τόσα χρόνια άλλαζαν... επανέρχονται... ότι τελικά ήμουν πολύ καλύτερη πριν... πριν σοβαρέψω... πριν συμβιβαστώ.. πριν δεχτώ καταστάσεις... πριν γίνω σκληρή... πριν ερωτευτώ τρελλά... πριν αγαπήσω σε βάθος... πριν....
πριν πληγωθώ....
οοο ναι γιατρέ μου... εκεί ξεκίνησαν όλα... την πρώτη φορά που πληγώθηκα.. πότε ήταν....? χμμμμ... δεν μπορώ να σας πω ακριβώς...
θυμάμαι ένα περιστατικό... την θεία μου να μου χαρίζει κάτι κούκλες... και μετά να μου τις παίρνει πίσω επειδή βαριόμουν να παίξω με το γιο της..-τον ξάδερφο καλέ!!!!
θυμάμαι κι άλλο ένα... τον Δημήτρη να με καλεί στο πάρτυ του κολλητού του -που δε θυμάμαι πώς τον λένε... να επιμένει να πάω γιατί θέλει λέει να είμαστε μαζί το βράδυ... να πηγαίνω και να καθόμαστε μαζί στον καναπέ... να ακούμε το "remember me" και μετά από λίγη ώρα να με παρατάει και να τα φτιάχνει με τη σοφία...-ΜΑ ΤΙ ΤΗΣ ΒΡΗΚΕ?
xmmmmmmm....
η αλήθεια είναι ότι τα θυμάμαι και γελάω....
θυμάμαι και τη μαμά μου... να μου λέει ότι κάποτε θα τα θυμάμαι και θα γελάω...

περιμένετε λίγο... να πάω μέσα να της πω πόσο την αγαπάω... την έχω πρήξει τελευταία....!

.....

οκ...
νομίζω πως σας πρήζω και εσάς τώρα.... αγαπητά μου παιδιά... φίλοι, φίλες, ασθενείς ;)
φίλοι έλληνες bloggers που κάθεστε τόσο καιρό και διαβάζετε για την κάθε αναποδιά που μου συμβαίνει... γιατί συνήθως όταν όλα είναι ανάποδα έρχομαι εδώ και τα γράφω...

ο λόγος που αλλάζω blog δεν είναι ότι θα κάνω καινούρια αρχή...
δεν θέλω να αλλάξω τίποτα πάνω μου... η αλήθεια είναι ότι με γουστάρω πολύ σαν άνθρωπο... μου αρέσω γιατί πάντα λέω και κάνω αυτό που νιώθω... κι ας λέει ο albertoulis ότι αυτό που νιώθω δεν είναι πάντα το καλύτερο.... εγώ με γουστάρω που το κάνω... μπορεί συνήθως να μου βγαίνει σε κακό... να δημιουργώ αντιπάθειες, να πληγώνομαι κτλ κτλ... και τι μ' αυτό? έχω παρατηρήσει κάτι...
οι λίγοι άνθρωποι που είναι κοντά μου... αυτοί που με ξέρουν πραγματικά... αυτοί που με αγαπάνε και το νιώθω... αυτοί που ξέρω ότι θα μείνουν no matter what... αυτοί που με θέλουν χαρούμενη... αυτοί που με ξέρουν και με ανέχονται... που τους φτιάχνω το κέφι... που μου φτιάχνουν το κέφι... που μπορεί απλά να τους πάρω ένα τηλέφωνο και να νιώσω τη ζεστασιά της αγκαλιάς τους...
ΑΥΤΟΙ είναι κοντά μου γι'αυτόν ακριβώς το λόγο... γιατί εκτιμούν και γουστάρουν ακριβώς αυτό... κι εγώ ...
αυτούς χρειάζομαι... αυτούς θέλω... αυτούς αντέχω!
οπότε δεν αλλάζω τίποτα... για κανένα λόγο... be yourself... is all that you can do.... ;)

Πλάτιασα πάλι εεε.... ?
αφού σας αρέσει μωρέ!!! ;)

η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και πολύ καλά σήμερα...
έγιναν διάφορα στραβά σήμερα... και νιώθω λίγο sick... sick and tired... δε θέλω να τα αναφέρω... άλλωστε τι το στραβό θα μπορούσε να είναι σημαντικό και αξιοσημείωτο... εεε? (παρηγοριά στον άρρωστο... :P)
εεε οκ... έχω τα κλασσικά μου... πεταλουδίτσες στο στομάχι, λίγο πυρετό, λίγο αδυναμία, λίγο κλαμματάκι... οκ οκ ξέρω να τα αντιμετωπίζω... μετά απο εκείνο το ποστ που σύγκρινα σωματικές και ψυχικές πληγές, έχω γίνει σούπερ σε αυτά!

τελικά δεν ήταν και τόσο άχρηστο το προηγούμενο blogaki moy.... όχι μωρέ... άλλωστε το λατρεύω... του χω πει τα πάντα για μένα... τα πάντα μέχρι σήμερα... δε θα το κουράσω άλλο..
άλλωστε το εκμεταλλεύτηκα πολύ άγρια!


...και συνεχίζουμε.... γιατί ανοίγω το καινούριο blogaki?

  • γιατί το προηγούμενο.... το ξεκίνησα για λάθος λόγους...

το ξεκίνησα για να γράφω πράγματα σε ένα συγκεκριμένο άτομο... έγραφα έγραφα... διάβαζε διάβαζε... σε κάποια φάση έμαθα ότι δεν διάβαζε ποτέ ολόκληρα τα ποστ μου! ήταν λέει πολύ μεγάλα! έλεος μεγάλε!απορώ με την πάρτυ μου απόψε... απορώ ειλικρινά με την βλακεία που με έδερνε! επίσης απορώ... αν έβλεπες το σημερινό γιγαντιαίο ποστ... ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ???????

EE όπως καταλαβαίνετε, μόλις το έμαθα αυτό άρχισα να κόβω το γράψιμο... εξαφανίστηκα για λίγο και μετά επανήλθα με τα ποστ-ψυχανάλυση...
και τι δεν έγραψα εκεί μέσα...
τέσπα!
μου έκανε πολύ καλό και γι'αυτό και θα το συνεχίσω...

όπως έχει πει και η μπλε καραμελίτσα... το blog είναι το αρκουδάκι μου...
δεν σας το χω πει....
όταν ήμουν μικρούλα είχα ένα αρκουδάκι... ακόμα το έχω δλδ αλλά δεν του πολυμιλάω... :P
παλιά του μιλούσα! όχι δυνατά.. απο μέσα μου τα έλεγα αλλά απευθυνόμουν στο αρκουδάκι... γουγούκο τον έλεγαν.. ναι, ήταν άντρας.. ίσως ο μόνος άντρας που θα μείνει στη ζωή μου για πάντα... βασικά ξεκίνησα να απευθύνομαι στον γουγούκο γιατί βαριόμουν να γράφω ημερολόγιο... και τι να το κάνω το ημερολόγιο... αφού έχω τόσο απίστευτη μνήμη όπως λέει κ η sista μου... ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ...


τέλος πάντων...
βασικά αυτά ήθελα να πω...
βασικά... όχι...
δεν ήθελα να πω κάτι συγκεκριμένο... αν συνεχίσω να γράφω θα πω κι άλλα....
απλά αυτό...

  • το νέο blog δημιουργείται επειδή:

το blog μου γουστάρω να έχει φτιαχτεί για πάρτυ μου και μόνο...

θέλω να είναι το αρκουδάκι μου
εδώ θέλω να λέω ό,τι μα ό,τι μου κατεβαίνει...
εδώ θέλω να γράφω για όσα μου αρέσουν..
για όσους αγαπάω...

..........&..............
για όσους με πληγώνουν....
και εδώ.... θέλω να μου δίνετε το προδέρμ μου.... σε μεγάλες δόσεις... το χρειάζομαι γιατί είμαι μικράκι... ευαισθητάκι... αγαπάκι... και γιατί δε θέλω να μεγαλώσω.. δε θέλω να γίνω σκληρή... δε γουστάρω τους σκληρούς ανθρώπους... προσπάθησαν πολλοί να με σκληρήνουν και το μόνο που κατάφεραν ήταν να με κάνουν ακόμα πιο ευαίσθητη... μου αρέσουν οι αγκαλίτσες και τα γούτσου γούτσου... μου αρέσει να γκρινιάζω για το τίποτα και απλά να με πειράζουν και να μου κάνουν νια νια νια και άχου το και να μου χαμογελάνε....
είναι το παιχνίδι μου...
πειράζει?
όχι βέβαια!
όποιον τον πειράζει... μακριά...! κι αγαπημένα....
γιατί... όπως έλεγε κ το μτκ μου...

εγώ τους αγαπάω όλους...
και το εννοώ αυτό...
*****

13 Comments:

Blogger Bliss said...

Βερενικη μου γλυκια!
Εχω την τυχη να μην ειμαι μια απλη αναγνωστρια του μπλογκ σου
αλλα και φιλη σου!
ξερω ποια εισαι και τι νιωθεις και ποτε το νιωθεις!

κανε αυτο που νιωθεις παντα κ αυτο θα σε βοηθησει να ξερεις να προχωρησεις...
και οχι να μπεις σε καταστασεις μη προσοδοφορες!

Ε ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΞΙΖΕΙΣ!

δν ξερω ποιος ο λογος ομως να αλλαξεις το μπλογκ σου!
αλλα εγω κ παλι θα μενω σταθερη στον χαρουμενο...γεματο σκαμπανεβασματα ειρμο σου!

γιατι εχουμε κοινα σημεια...
μια χρυση τομη...

μακιααα σου!
Σ αγαπαω πολυ!
Καλη αρχη λοιπον!

3:12 AM  
Blogger bereniki said...

αυτά τα σκαμπανεβάσματα έχουν προκαλέσει σοβαρές ζημιές στον εγκέφαλό μου! στραμπουλήγματα, μόλωπες, κακώσεις.. :P

σ'ευχαριστώ που είσαι φίλη μου... έχω την κάρτα σου με το THANK YOU πρώτη μούρη μέσα στο τουτού... έτσι για να θυμάμαι πόσο σ'αγαπώ και πόσο πρέπει να ευχαριστώ την τύχη μου που σε έριξε μπροστά μου...

μάκια :)

*****

12:39 PM  
Blogger Nada said...

Η καλύτερη αρχή σηματοδοτείται από την απόφαση να γράφεις μόνο για σένα...

Εύχομαι ό,τι καλύτερο

3:28 PM  
Blogger MaYaMaYa said...

μια μετακόμιση είναι ο,τι καλύτερο φιλενάδα! πρώτα στο Blog Και μετά τι λες για καμιά Φολέγανδο? Θα τους στέλνουμε απο εκει carte postal και Postakia αλλά μόνο σε αυτούς που γουστάρουμε να ξέρουν τα νέα μας...οι άλλοι άστους να αναρωτιούνται και να ζηλεύουν για την τύχη μας! να τσεκάρεις το εμαι σου σε λίγο να δεις τι σου έχω!

φιλάκια και όοοοοολα θα πάνε καλά μουτράκι! εντάξει νεραϊδοφυσικούλα μου?

μμμμάκια!!!

4:11 PM  
Blogger MaYaMaYa said...

email σου, ήθελα να γράψω...!

Bye 4 now!

4:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Βρε
Αφωνος
Καλη αρχη

5:45 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Καλορίζικο μικρή...Άντε με καινούριες σκέψεις και ιδέες ;) Και ξέρεις ε? Όλα θα πάνε καλά :D Θετική ενέργεια :)

Νινίτα :***

8:26 PM  
Blogger bereniki said...

*nada:
{{{{{nada}}}}}
:*

*mayamaya:
ante
ksekinaw na diabazw
olh mera den ekana tipota... u know me... expert sto na spatalaw xrono kanontas anohtes, asxhmes, ashmantes, paranoikes skepsoules... eutuxws exw tin kali neraida mou :) :*****
to eida to mail..
eimaste hdh files... den to 3ereis? ma8e to!
k 8a se paw sta kalutera merh na pareis ta pio neraidistika rouxakia!
k kses kati?
mas fantazomai hdh to kalokairi...
enta3ei xalarei kouklares neraides tou aigaiou...
me polu diva-tupou gialia hliou...
me kontes-oxi neraidistikes foustitses
me maurismena kormakia
me akoustika sta autakia
me terastia xamogela
deila na xazeuoume to kuma na mas klebei th skia.... stin koupasti mprosta....!
...de xreiazetai na pw POU THA PAME? E? eeeEEE?
eilikrina kanw protasi twra!lew lew gia folegandro... k exeis summeristei tin porwsh mou... tuxaia? :P
na 3eres posa xronia thelw na paw....
tespa tha sta pw apo konta...
...deila...bghke kai san hrthe...aeraki sta mallia...mes sth sugxisi se brhke..na foras t'akoustika...stin koupasti mprosta...!
KAI TO KARABI
kala porwthika...
psit
to epomeno post gia party mas mono mikri! ;)
k h folegandros mono gia party mas fetos... k de me xalaei katholou enas diorismos ekei xamw! makria apo ola! etsi gia ligaki re aderfe... :*

*pinazakoulakion:
afwnos esu pou ta 3ereis ola? de tha prepe.... ;)
pantws auti ti fora tha se akousw... k mh gkrinia3eis pou de se kalw sti folegandro! de theloume antres mazi :P


*drak morfeus:
kala re xazouli...eipame eisai mikouli skatoulini...DEN EXEIS MATHEI AKOMA NA DIABAZEIS??????
DEN THA ALLA3EI TIPOTA STI BERENIKOULA!
OUTE OI SKEPSEIS
OUTE TIPOTA
DEN ALLAZW LEME
ARNOUMAI
K ESU TI THES? DE S'ARESW OPWS EIMAI? ANTE TWRA! POU THA MAS KANEI KOUMANTO K TO BLOGO-TEKNO! :P
mmmmmmats
esena lew na se paroume sti folegandro gia prostasia... k kapoios prepei na mas sthsei th skhnh :PPPPppPPppPP


mmmmmatssss
*****

8:45 PM  
Blogger MaYaMaYa said...

εγώ μεσα!!!! γερες να'μαστε, την υγειά μας να'χουμε και όλοι οσοι αγαπάμε να'ναι καλα και τον γύρο του κόσμου μπορούμε να κάνουμε! δεν εχω παει φολεγανδρο, why not? αλλωστε σημασια δεν έχει που θα πας αρκει να περάσεις όμορφα και να έχεις στις αποσκευές της επιστροφής μόνο ευχαριστες αναμνησεις!...κατάλαβα υπέρβαρη θα φύγω απο το νησι με τα τρελα κεφια που θα κουβαλάς ήδη απο αθηνα!

μακια και καλό διάβασμα, μικρουλάκι! σε παω ζουζούνα ;p

8:57 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Αν συμφωνήσει και mayamaya εγώ μέσα :P Θα σας στήσω τη σκηνή...Θα σας ψαρέψω...Θα σας ανάψω φωτιά :P

Και μετά θα ξυπνήσετε...:D

8:58 PM  
Blogger bereniki said...

*mayamaya:
tragoudaki apo panw postaristike prowra gia xari sou :P
an ola pane kala mas blepw sta nhsia na tsourouflizomaste k na pairnoume thermides mesw turokafteris,kolokuthokeftedwn k megalwn posothtwn rakokrasoeidwn :P

*drak morfeus:
mh milas san pipini skatouli! ante!
tha mas koubalas tis balitses k tha tragoudas kiolas! s'exw akousei eisai kalos! ah tha fereis k tin kitharitsa sou e? :P

9:23 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Ναι ναι...Να σας κάνω καντάδα κάτω από το φως του φεγγαριού :P

9:53 PM  
Blogger MaYaMaYa said...

dark morfeus γιατι να έχω πρόβλημα?! δεν θελω να προβληματίζομαι στις διακοπες μου, θελω απλά να κολυμπάω και να μην με τσιμπούν τα κουνούπια! και φυσικά όπως προείπα: παρεούλα, ανθρώπους που να μπορώ να πω μια κουβέντα ρε αδερφε! ε, αφου θα μας κάνεις και καντάδες, σε προσκαλούμε και επίσημα λοιπόν!

10:09 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home