Tuesday, January 30, 2007

δειλά....?.. Ε ΟΧΙ!!!... ;)

Σήμερα όλη τη μέρα την έχω περάσει πάνω σε ένα καράβι…
Το έχω μεταφέρει στο δωμάτιό μου γιατί δεν έχω και πολύ όρεξη να τρέχω μες στο κρύο… μου λείπει λίγο η μυρωδιά της θάλασσας… αλλά τι να κάνουμε… έφυγα από την πιο υπέροχη πόλη του κόσμου η χαζή… ας μην επαναλαμβάνομαι…!
Έχω περάσει λοιπόν τη μέρα μου στην κουπαστή και χαζεύω τη θάλασσα…

Χτες βράδυ, το margkaki μου είπε κάτι πολύ πετυχημένο…
Έλεγα και ξαναέλεγα τα δικά μου… κοινώς γκρίνιαζα!!! Και μου κάνει…
«κάνεις λάθος… δεν ισχύει αυτό… δεν σου συμβαίνει αυτό…. ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ!!!!»
Εεεεεεε ναι οκ! Μπορεί! Και έτσι πήρα την ιδέα… να ζήσω μια μέρα μες στην παραίσθηση…

***********************************************

…φάση καράβι λοιπόν…

Φάση πάω Φολέγανδρο…

Φάση είμαι ανέμελη…

φυσάει…

έχουν μακρύνει τα μαλλάκια μου και ανεμίζουν…

ακούω Placebo και κοιτάω το κενό…

το κενό που υπάρχει πέρα από τον ορίζοντα…

φάση…

είμαι ευτυχισμένη ξαναζώντας υπέροχες αναμνήσεις...

φοράω αντιηλιακό καρύδα (χιχιχιχι)

και μαυρίζω!...

με κοιτάει το μισό καράβι και εγώ τους γράφω όλους…

σκέφτομαι όλους τους πρώην μου και τους ξαναερωτεύομαι…

και δεν θυμάμαι τίποτα αρνητικό!!!

και τώρα guys & ladies..... η απορία της ημέρας!

Μα καλά πώς το κάνουμε αυτό…? Να χωρίζουμε και να τα ξεχνάμε όλα!? Να περνάει ο καιρός και να θυμόμαστε μόνο τα καλά? Να τα φέρνουμε συνέχεια στο μυαλό και να χαμογελάμε?
Αλήθεια πού τα πετάμε τα άσχημα…
Θέλω να βρω αυτό το bin στον εγκέφαλο μου! Να πηγαίνω ρε παιδί μου να τα ρίχνω εκεί όλα τα άσχημα με τη μία! Γιατί δηλαδή πρέπει να περιμένουμε να περάσουν τα χρόνια… γιατί να μην πετάμε όλες τις αναποδιές εκεί μέσα.. με τη μία! Τι θα πει «ο χρόνος γιατρεύει»….τι βλακείες…

και η φιλοσοφία της ημέρας....

αφού το χω ξαναπεί! Τον χρόνο τον δημιουργήσαμε εμείς, οι ηλίθιοι άνθρωποι… δεν πρέπει να τον μετράμε! Ουφ… ο χρόνος θα ‘πρεπε να είναι ιδιότητα… απλά να τον περιγράφουμε με γεγονότα…
Να μην λέμε «θα πάμε για καφέ στις 12…»
Αλλά
«θα περιμένουμε να έχει πάρα πολύ φως, να ανέβει η διάθεσή μας, να ξυπνήσουμε καλά, και θα πάμε για καφέ!»

και φυσικά.... αυτός που δεν λείπει ποτε... ο ψυχίατρός μου επεμβαίνει...!

….ουφ πάλι εκτός θέματος το Βερενικάκι…

και τρεις απορίες που μόλις μου δημιουργήθηκαν και

πρέπει στα αλήθεια να τις θέσω σε γιατρό...

γιατί επέλεξα αυτά τα τρία συγκεκριμένα χρώματα για τους τρεις εαυτούς μου?

λογικος

ευαίσθητος

τρελλός

-συμβολίζουν κάτι τα χρώματα που επέλεξα? :S μήπως πρέπει να το ψάξουμε?

-μαρή... παράτα μας και τελείωνε το ποστ! νυστάζωωωωωω

-βασικά... τίποτα δεν το επιλέγεις τυχαία καθότι είσαι γυναίκα... αλλά τώρα έχει δίκιο η άλλη... πρέπει να τελειώνουμε γιατί έχεις και διάβασμα! ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΒΛΑΚΙΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

-ΚΑΛΑ!!!!

και πάάάάμε όλοι πίσω στο καράβι......

Τι λέγαμε?
Χμμμμ ναι!
Πίσω στο καράβι μου!
Βασικά δεν μπορώ να ολοκληρώσω το ποστ γιατί είμαι ακόμα πάνω στο καράβι…
Έχω ξαπλάρει στο πάτωμα και γράφω στο laptop… η mayamaya είναι ακόμα στην κουπαστή… έχει σούρει μια καρέκλα και κάθεται με τις ποδάρες απλωμένες στα κάγκελα! Διαβάζει κάτι! Δεν έχω κοιτάξει ακόμα τι!

Ελπίζω όχι cosmopolitan :P… αν ισχύει αυτό θα μου τη βαρέσει… θα πάω να της το πάρω να το πετάξω στη θάλασσα.. θα της τραβήξω τα μαλλιά και θα γυρίσει ΟΛΟ το καράβι να μας κοιτάξει!
Όχι γλυκιά μου δεν είμαι στριμένη… απλά θέλω να τραβάω την προσοχή ;)

Οκ οκ… ακυρώνω τις προηγούμενες 3 γραμμές γιατί θα τρομάξετε και δε θα έρθει κανείς μαζί μου….


Εντάξει μια απορία έχω μόνο… που είναι το margkaki…? Που γυρνοβολάει… τι ανακάλυψε πάλι… ελπίζω να μου φέρει φραπέ επιστρέφοντας… εεε όχι ντάξει δεν είμαι τεμπέλα! Μπορώ να πάω και μόνη μου να πάρω! Αλλά είπαμε τώρα… κάνω πολλές δουλειές συγχρόνως…



  • Ξαπλάρω….
  • Λιάζομαι….
  • Ποστάρω….
  • Αναπολώ….
  • …προσέχω και την μελισούλα μην πάθει ηλίαση…

Ε και η άλλη έχει εξαφανιστεί!
Όλα μόνη μου τα κάνω πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

….τέσπα οκ!

Τέρμα οι παραισθήσεις για σήμερα…
Είμαι στο δωμάτιό μου… ακούω πορτοκάλογλου και μιλάω με το margkaki στο msn… περνάω παρατεταμένη περίοδο γκαντεμιάς και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι η γκαντεμιά είναι μια παραίσθηση… και για να το κάνω αυτό δημιουργώ μια αληθινή παραίσθηση… και όλα αυτά χωρίς να έχω πάρει ναρκωτικά και χωρίς να έχω ανάψει περίεργα κεριά που να περιέχουν περίεργα αιθέρια έλαια…
Μερικές φορές....με θαυμάζω............. άλλες φορές ...απλά με τρομάζω…
Τώρα
δεν ξέρω τι μου γίνεται!
Πάντως είμαι πολύ ανεβασμένη και νομίζω ότι αντέχω ακόμα και να διαβάσω!
Πάω λοιπόν!

Τα λέμε αύριο sugars ;)


*****

28 Comments:

Blogger MaYaMaYa said...

Βερενικάκι, βράδυασε! έχω ακόμη 10 σελίδες να μεταφράσω και μετά αυριο όλες μαζί να τις γράψω και να τις στείλω..."θελω επειγόντως διακοπές!"

10:04 PM  
Blogger bereniki said...

egw akoma den ksekinisa!
...eimai anablhtiki tupissa....! TROMARA MOU!
MMMMOUTS KOUKLA

*****

10:23 PM  
Blogger Bliss said...

:*******

th 8umamai th 8alassa pou phgame k parea
kai 8a ksapapame!
fuck everythinh moutssssssss

3:07 AM  
Blogger MaYaMaYa said...

καλημερούδια!!!! Μαρι διάβασες καθολου τουλάχιστον ή μας έφαγε η ονειροπόλΗση ?

ΈΝΣΤΑΣΗ: εγώ cosmogirl? jamais! τι να την κανουμε την χαζοφυλλάδα καλή μου? μόνο για να γελάμε είναι! θα διαβάζω τουριστικό οδηγό ή κανενα λογοτεχνικό.

και για ποιά γκαντεμιά μιλάμε, βρε ζουζούνα? δεν είπαμε οτι τα καλύτερα έρχονται? Ειναι γερό το σκαρί μας, αντέχει και τις πιο δύσκολες φουρτούνες! Και το συγκεκριμένο σκαρί και ανθεκτικό είναι, και σε ταξίδεύει όπου θες εσύ και όσο το φροντίζεις εκείνο σε ανταμοίβει με ατέλειωτους προορισμούς αρκεί πάντα να το αγαπάς! ταξιδιαρα ψυχή, βίρα τις άγκυρες και βάλε πλώρη!

καλημερούδια, εμένα ακόμη να βγει η μετάφραση και αρχιζω και τα πάιρνω, ένα ταξίδι Γιαννενα να τα ψάλλω σε κάποιον γίνεται?

μουτς!

10:37 AM  
Blogger MaYaMaYa said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:38 AM  
Blogger bereniki said...

*melisoula:
hahahhaha
mari mporeis na mou kaneis comments h' na stelneis email ana 20lepto?
...sta logia mia xara ta pame k oi duo! stin pra3i??? ...egw skataaaaaaa....
diabasma 0!!!
ouf me barethika...
oxi oxi...twra efaga tostaki k tha prospa8isw.. 8a balw na akousw k klassiki mousiki... amiii (limni twn kuknwn... mh fantasteis k polu koultoura! den th shkwnw ton teleutaio kairo :P)
..auto to skari to xw gemisei mpalomatakia!
..k to kako einai oti exw spatalhsei toso xrono pou oute patra de me pairnei na petaxtw pleon!
..eutuxws auti ti fora de spatalhsa oute koko asteroskonis! giati ante na thn mazeuoume meta pali!!! :P
tespa.. phra apofaseis prin ligo (etsi tis pairnw... TSAK MPAM!!!)
ok mporei na eimai hlithia alla toulaxiston de tha to deixnw apo dw k pera ;)
bereniki the bitch...
...GIA NA DOUME THA TA KATAFERW? PLACE YOUR BETS :P


makia ;)
*****

11:00 AM  
Blogger MaYaMaYa said...

δε σε φοβάμαι! θα τα καταφερεις!συγκεντρώσου τώρα

μισώ τη μετάφραση αυτή ...ήθελα τώρα να ήμουν έξω, να πίνω καφέ στο Λουτράκι, στη θαλασσα! σιχτιρια, να τελειώσω με τη μετάφραση σήμερα και αυριο, θα τα σπάσω! εσύ συγκεντρώσου να ξεφορτωθεις τα μαθηματα(Tcaikovsky Και λίμνη των κύκνων? εγώ θα'λεγα τον Καρυοθραυστη, είναι πιο χαριτωμένο βρε!)

υπομονούλα βρε, κλεισε το laptop, εγώ το έχω ανοιχτό γιατι δεν γίνεται αλλιως με το λεξικο Online και αναζήτηση ορολογίας, καταλαβαινεις! καλά πουδεν σπυ ήρθε η φαεινή ιδ'εα να γεμίσεις τα μπαλωματάκια αστερόσκονη γιατι στράφι θα πήγαινε, θελουν άλλα υλικά, και τα βρ'ηκες! αποφασιστικότητα και θαρρος τα λενε! να και αλλη μια ψυχ'η που πήρε σημαντικες΄απφάσεις το πρωι και οχι το βραδυ!
φιλάκια για εμψύχωση! τελειες οι φωτο!

11:35 AM  
Blogger MaYaMaYa said...

μήπως να αρχίσω να γράφω στο cosmogirl να ξυπνήσουν τίποτε κοριτσάκια που καθονται και τα παίρνουν στα σοβαρά όσα βρίσκουν εκεί μεσα!? χμ, δεν ειν'κακο!

11:37 AM  
Blogger bereniki said...

hmmmmmmm...
the truth my dear is... OPA POLU SOBARA KSEKINISA! :P
...BASIKA otan hmoun koritsaki (GIATI APO SHMERA EIMAI GUNAIKA BITCHY LEME) diabaza cosmopolitan... k mou xe kanei kalo... hmoun polu bitchy teenager... polu me goustara! les na to 3anarxisw? gia diabasma mesa sto wc einai o,ti prepei... MA TI LEW PRWI PRWI????
....episis to ri3ame stin koultoura kathoti aurio tha pame na doume to balletaki leme ;)
na doume kana kormi etsi... gumnasmeno... gramwmeno... na apomu8opoihsoume tous antres k na do3asoume tous mpalarinous!
YEA! ;)
...to laptop den kleinei.. upotithetai oti to mathima pou diabazw xreiazetai k matlab... TWRA TO OTI APO XTES POU UPOTITHETAI DIABAZW DEN EXW ANOI3EI KAN TO MATLAB...EINAI ALLO STORY! :P
kafe? loutraki?...hmmm
an to kaneis faliro petagomai aurio to prwi k se pairnw!
...tetoia wra peripou... na einai sto peak o hlios... E? :P
(Exei k starbuck's na pareis tin kafedoumpa gia to spiti ;))

ante paw na diabasw... oxi tipota allo... na exw aurio perithwrio na pame gia kafe :P

makia

*****

11:53 AM  
Blogger bereniki said...

*margkaki:
KALA EPIASA TIN KOUBENTA ME THN TRELLI K SE KSEXASA :( SORRY :(
...basika prwta tha pame mia bolta ston tamesi! lew to pasxa na epanelthw... tha kleinw duo xronia xwris londino...e mhn pathw k tipota ;)
mouts
*****

11:55 AM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Μπορώ να επέμβω στην πανέμορφη ομολογουμένως συνομιλία σας?

Φυσικά και μπορώ...

Λοιπόν, καταρχήν, στο πλοίο είμαι κι εγώ σε μία γωνιά και σας προσέχω..Ξέρεις αλά bodyguard που
κοιτάει από μακριά :P
An δω cosmopolitan στα χέρια σας, έχετε φύγει και οι δύο από την πλώρη...:P

Και για το τέλος...Κλείστε τα laptop σας και στρώστε κώλο γιατί δεν σας βλέπω ούτε μέχρι τη Νέα Μάκρη να πηγαίνετε :D

3:20 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Μπορώ να επέμβω στην πανέμορφη ομολογουμένως συνομιλία σας?

Φυσικά και μπορώ...

Λοιπόν, καταρχήν, στο πλοίο είμαι κι εγώ σε μία γωνιά και σας προσέχω..Ξέρεις αλά bodyguard που
κοιτάει από μακριά :P
An δω cosmopolitan στα χέρια σας, έχετε φύγει και οι δύο από την πλώρη...:P

Και για το τέλος...Κλείστε τα laptop σας και στρώστε κώλο γιατί δεν σας βλέπω ούτε μέχρι τη Νέα Μάκρη να πηγαίνετε :D

3:21 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Μπορώ να επέμβω στην πανέμορφη ομολογουμένως συνομιλία σας?

Φυσικά και μπορώ...

Λοιπόν, καταρχήν, στο πλοίο είμαι κι εγώ σε μία γωνιά και σας προσέχω..Ξέρεις αλά bodyguard που
κοιτάει από μακριά :P
An δω cosmopolitan στα χέρια σας, έχετε φύγει και οι δύο από την πλώρη...:P

Και για το τέλος...Κλείστε τα laptop σας και στρώστε κώλο γιατί δεν σας βλέπω ούτε μέχρι τη Νέα Μάκρη να πηγαίνετε :D

3:36 PM  
Blogger bereniki said...

*drak morfeus...
ETSI SE THELW!
SWSTOS ANTRAS!
APOFASISTIKOS!
MAS PROSEXEI K MAS APEILEI
K EPEMBAINEI! :p
....EIDES OMWS...? AKOMA K TO BLOGSPOT SE EMPODIZE NA EPEMBEIS!
ase tis gunaikes na koutsompoleusoun breeeeeeeeee :P
moutssssssss (K) :**

*****

3:52 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Μπορώ να παρέμβω στην ομολογουμένως πολύ όμορφη κι ενδιαφέρουσα συνομιλία σας?

Φυσικά και μπορώ...

Λοιπόν,καταρχάς, θα είμαι κι εγώ στο πλοίο σε μια γωνίτσα και θα σας παρακολουθώ..Ξέρετε αλά bodyguard που κάθονται απομακρυσμένα και παρακολουθούν...
Αν σας πιάσω με cosmopolitan στα χέρια, έχετε φύγει όλες μαζί από την πλώρη :P
Και τέλος, κλείστε τα laptop σας και στρώστε κώλο γιατί ούτε μέχρι τη Νέα Μάκρη δεν σας βλέπω να πηγαίνετε :D :P

3:55 PM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Ζητάω συγνώμη...Είπα να παρέμβω, αλλά εγώ το γάμησα :P

3:58 PM  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Τι μου έκανες άτιμη bereniki!!!
Θέλω να αποδράσω τώρα!

11:48 PM  
Blogger Bliss said...

χαχαχαχα Dark ελιωσααααααααααα
xaxaxxaxaxaxxaxaaxa
xaxaxaxaxaxaxaxaxa

ligo to gamhses oxi poly!
mouts!!!

egw mpoulo e?":(
parte me k mena

1:35 AM  
Blogger bereniki said...

*drak morfeus:
eeeeeeeeetsi etsi! o swstos o antras kserei KAI na zhtaei syggnwmi! KALA SE EXW KANEI ASTERI LEME :PPPPP :**

*vita mi barouak:
gluko mou as8enoudi... ENOEITAI OTI EISAI K SU PANW STO KARABI! apla kapou exeis araksei k pineis rakomela.... tha rthoume se ligo pou tha xortasoume hlio gia na mas keraseis ;)

*bliss......
KALA EISAI KSANTHIA? se anaferame rhta! eipame oti to margkaki gurnobolaei sto karabi k perimenoume na mas ferei frape!
enta3ei ti na pw! to diabasma se exei peirakseiiiii :P
mmmmmmmoutsssssssssss :**

*****

2:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kxxxxxxxx τελειως ομως.
Σχεδον το πιστεψα οτι ειστε για Φολεγανδρο και θα εκοβα φλεβες.
Σωθηκαν για σημερα

5:46 PM  
Blogger bereniki said...

*pinezaki:
lllllllol!
esu pinazakoulinion, den tha eisai panw sto karabi! esu tha kolumpas dipla... GIATI EISAI K POLU PSAROUKLAAAAAAAAAA
MMMMOUTS

*****

2:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Ψαρουκλα εγω;
Θα δεις τι θα παθεις, θα σου δειξω εγω...
Θα τρυπησω το καραβι σας να κολυμπατε κι εσεις μαζι μου

6:23 PM  
Blogger bereniki said...

*pinezaki:
hmmm den eisai psaroukla e?
k tha trupiseis to karabi...?
DHD EISAI KSIFIAS? :PPPppPP

10:21 PM  
Blogger MaYaMaYa said...

οχι βρε φιλενάδα, ζωηρό δελφινάκι είναι και μια στο τοσο του αρεσει να κανει σκανταλιες!

βρε Νικόλα, θα μου χαλάσεις τις διακοπες? ακου θα τρυπησει το καραβακι μας! ανεβα βρε στο πλοιο διαφορετικά μας βλέπω να μην ξεκιναμε καν!!

μουτς!!!!!

3:29 PM  
Blogger Nam3l3ss said...

Πριν λίγο μίλαγα με την Bliss για "το ταξίδι στη Φολέγανδρο" που αναφέρει στο blog της.

Επειδή και εγώ έχω πάει (αρκετές φορές, αφού είμαι από εκεί ;) ) Φολέγανδρο, με τα μαλλιά λίγο πιο "στη μοίρα τους", Placebo να παίζουν στο τέρμα, με τον κόσμο γραμμένο κανονικά και να σκέφτομαι ΤΙΣ (εντάξει εκεί έχουμε μια μικρή διαφορά) πρώην μου, είσαι σίγουρη πως δεν ήσουν στο κεφάλι μου όταν σκεφτόσουν τη φάση "απόδραση στη Φολέγανδρο" ;;

(Μακάρι να ήσουν στο κεφάλι μου. Θέλω βοήθεια να βάλω τάξη στο χάος εκεί μέσα!)

Amazing blog, miss Bereniki!
;)

10:00 PM  
Blogger bereniki said...

*melisoula:
mwre aston ekei ligo na basanistei ton palioksifia! DE THA EIMASTE KALES ME OLOUS!!!! de thimasai ti elege k h mantalena?
"otan eimai kali, eimai polu kali...otan eimai kakia...EIMAI KALITERI!"
EKEI NA BASANISTEI TO PINEZAKIIIIII
MATS!

*nam3l3ss:
de se kalosorizw giati niwthw sa na uphrxes panta edw mesa :)
diabasa to prwto sou post k kollhsa....
einai ligo tromaktiko to poso moiazoun ta kefalia mas-des ta comment sou ekei.
de nomizw oti mporw na se boithisw na baleis taksi... alla eisai sigouros oti theleis?
...egw den 3erw an thelw... den 3erw ane xei nohma na alla3w... otan den eisballoun oi lathos anthrwpoi, o kosmos mou einai teleios... mhpws apla prepei na krathsoume mono autous pou mporoun na mas katalaboun-anektoun?
...if you can't understand me, just love me...
to eixa parei dwraki se magnitaki se mia fili mou... eixame megales diafores k pote den epikoinwnousame... den eimaste pia toso stenes files alla apo tote sa na me agapaei... otan einai mazi mou apla xamogelaei k me akouei...
kati tetoio nomizw xreiazomaste... agaph... kai na mas afhnoun stis kosmares mas!

allos enas sto karabi gia folegandro loipon!
po po blogosunantisi pou organwnw!!!!! ;)

1:38 PM  
Blogger Nam3l3ss said...

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Από τα πιο όμορφα,honestly!

Δεν πρόκειται να εγκαταλείψω το Όνειρό μου. Όχι μόνο επειδή δε θέλω, αλλά και γιατί δεν μπορώ. Όσο αφόρητα κοινότυπο και να ακούγεται, είναι αυτό που με τραβάει και με σέρνει από τη μία μέρα στην άλλη. Έμαθα αγγλικά (και χτύπησα A σε Lower και Profeciency) για να μπορώ να επικοινωνώ καλύτερα ΌΤΑΝ θα φύγω, έμαθα να δέχομαι και να ακούω για να μπορώ να αλλάζω καταστάσεις και να προσαρμόζομαι ΟΤΑΝ θα φύγω. In a nutshell, είναι προμελετημένο το έγκλημα, όχι εν βρασμώ ψυχής.

Να σου πω κάτι; Όταν πρωτοξεκίνησα το blog, σκεφτόμουν πως θα μου λένε οτι είμαι "περίεργος" ή "απροσάρμοστος" αλλά συνειδητοποίησα πως είμαι ένας από τους πολλούς που δεν μπορεί να δεχτεί την απελπιστική ασφάλεια του προδιαγεγραμμένου μέλλοντος, όπου όλα είναι τακτοποιημένα και σε μια σειρά. Δεν είσαι εσύ, δεν είμαι εγώ. Είμαστε όλοι μας. Και αυτό με κάνει να νιώθω καλύτερα.

Μακάρι οι θάλασσες να είναι πάντα γαλήνιες και μυστηριώδεις στα ταξίδια μας, Βερενίκη.

Thanks για το blog σου και για τα comments σου. Τhanks που μπαίνεις στο μυαλό μου και παραδέχεσαι πως δεν μπορεί κανείς από τους δύο μας να βάλει τάξη στο μυαλό του άλλου.

Fuck it...
Νever stop dreaming.
Κάποια στιγμή θα μας κάτσει και το όνειρο. Πού θα πάει;

(ΥΓ: Κέρδισες έναν fan. Είτε το θες είτε όχι, θα παρακολουθώ τα posts σου για να δω τι σκέφτεται η άλλη πλευρά του μυαλού μου. Τώρα εγώ δε βγάζω νόημα,ε; )

See you again soon. ;)

3:47 PM  
Blogger bereniki said...

to 27 htan panta o agaphmenos mou arithmos k skeftomoun na mhn kanw 28o comment... alla den mporw na mh skasw ena :) kai ena :*
makia

*****

7:09 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home