Wednesday, June 18, 2008

ιδιογράφως - κάρμα

μετά το όμορφο ισπανικό χειρόγραφο του αγαπητού nam3l3ss (εμείς πρέπει να κάνουμε ένα ξενύχτι με αλκοόλ στην παραλία τώρα που καλοκαίριασε) σας παραθέτω κι εγώ τα υπέροχα γραμματάκια μου...
σημειώνω βέβαια ότι ως πολαπλή και μπερδεμένη προσωπικότητα, έχω πολλούς διαφορετικούς γραφικούς χαρακτήρες, ανάλογα με τη διάθεση, το στυλό και το άτομο στο οποίο απευθύνομαι όταν γράφω... σε εξεταστικές δε έχω άλλο στυλ σε κάθε σελίδα καθότι δεν μπορώ να βλέπω τα ίδια γράμματα τόσες ώρες..βαρετό!
ένιγουέι...

θυμάμαι κάποια νύχτα που χες πει
"έχεις σταυρώσει κόσμο εσύ, θα μείνεις ξένος"
και σε κοιτούσα σαν παιδί
που κάποιος του πε το γιατί
φυσάει ο αγέρας στη ζωή του αγριεμένος...
(παντελής ροδοστόγλου - διάφανα κρίνα)

ps. έχω ξαναποστάρει το ίδιο χαρτάκι τη μέρα που το έγραψα... στο παλιό blog
http://cassi0pea.blogspot.com/2006/08/blog-post_25.html

πώς ήρθαν έτσι σκατά τα πράγματα και βρίσκομαι πάλι στην ίδια κατάσταση να αναρωτιέμαι τι σκατά τρέχει με το κάρμα μου και πέφτω συνεχώς πάνω σε βράχια.... όσο κακό και να χω κάνει δε θα πρεπε να έχει κοπάσει η εκδίκηση τόσα χρόνια?
πόσους δικαιούμαι να βάλω στο παιχνίδι...?
θέλω να δω τα ορνιθοσκαλίσματα όλων σας, αλλά βλέπω ότι ο nam3l3ss κάλεσε 3 οπότε αφού από μικρή έχω το 3 σαν αγαπημένο αριθμό θα πω το 3ο, 6ο και 9ο άτομο των λινκ μου (3+3=6+3=9!!!)
για να δω..
Vaggie, Drak Morfeus* κι επειδή αυτοί που ακολουθούν έχουν καιρό να επισκευτούν τούτο το blog (σνιφ, άι μις γιου βλαμμένα) με εξαίρεση τη μανταλενιώ που όμως διάβασα σε ποστ ότι δε γουστάρει να παίξει (σνιφ μαρί!) ο κλήρος πέφτει στο μαργκούδι!
συνοψίζοντας...
βάγκι, ντρακ μόρφιους και μαργκό γιου αρ νεξτ
πάω να δβσ τώρα
μουτσ στις μύτες
*****

1 Comments:

Blogger Autographcollectors said...

Πολύ όμορφο σημείωμα, πολύ ξεχωριστό
:)

Ευχαριστούμε, το βάλαμε στη συλλογή

12:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home