Thursday, February 14, 2008

blind



σήμερα κατάλαβα πως δεν έχω συνέλθει ακόμα
και δεν έχει να κάνει με τη μέρα. να φανταστείς το είχα ξεχάσει κ μου το θύμισε ο μπαμπάς μου.

απλά είδα κάτι. και χτύπησα 38ρι μέσα σε 10 λεπτά.

if i could drive you from the ceiling
i'd freeze us both in time
and find a brand new way of seeing
ur eyes forever glued to mine

κατέβα απ'το ταβάνι γαμώτ...

θα ήθελα πολύ να σε ρωτήσω... δεν είχες καταλάβει τον εαυτό σου πριν με πλησιάσεις? δεν το έβλεπες ότι θα με πληγώσεις?
σκατά
γιατί είναι τόσο απερίσκεπτοι κάποιοι άνθρωποι?
οι δυνατοί με τους δυνατούς ρε. τους ευαίσθητους αφήστε μας απ'έξω.
παρουσιάζεις πρώτα τον ωραίο σου εαυτό, τον γεμάτο καλοσύνη και παιδικότητα και μετά θυμάσαι ότι δεν έχεις συναισθήματα? γιατί? γιατί να πλησιάσεις έναν άνθρωπο που βλέπεις ότι το κύριο πράγμα που κάνει είναι να νιώθει? για να πειραματιστείς?
θα θελα πολύ να μάθω...
ίσως και όχι
ίσως αν μάθαινα να πληγωνόμουν κι άλλο
ψαρωτικό και ίσως και να μη σκέφτηκες ότι θα το δω. μαλακία μου και που το είδα δλδ, αλλά τι να κάνω, πειραματίζομαι κι εγώ για να βλέπω σε τι στάδιο βρίσκομαι.
το οτι κλαίω εδώ και μισή ώρα δεν είναι πολύ καλο

δεν πειράζει, θα μου περάσει

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ti epa8es paidaki mou kai eimai kai arrwsth kai de mporw na vgalw milia...
Mphka kai gw na dw to blogaki sou kai tromokrath8hka vradiatika..
Cooool Caaalm Unaaagi
Exoume pei de stenaxwriomaste kai de klaime gia tous so called "antres"... Aaaa jamais!
Marianna

3:17 AM  
Blogger the navigator said...

δεν υπάρχουν απαντήσεις...αλλά κι από τις ερωτήσεις του μαθαίνει κανείς...

περαστικά...

3:54 AM  
Blogger Vaggie said...

Δε μπορω να ξέρω πόσο ακόμα θα πονάς..αλλά σίγουα μπορώ να σου πώ, ότι θα σου περάσει. Σίγουρα.
Πολλά φιλιά μετά από πολύ καιρό...

2:37 PM  
Blogger bereniki said...

*anonymous:
makia. tha erthw next week na me pas gia kafe na me strwseis

*the navigator:
yparxoun apanthseis alla de sumferoun k den tis leei kaneis..
thnx

*vaggie:
filakia kouklitsa. xathikame. ola pernane, krisoules mikres einai auta pou k pou.
makia

*****

1:38 PM  
Blogger ΩΣΗΕ said...

bereniki μου περνάνε όλα, αλλά πως... μη με ρωτάς. Δοκίμασα κι εγώ διάφορα, αλλά στο τέλος έρχεται μόνο του. Κατέληξα έτσι να μάθω να απολαμβάνω ακόμα κι αυτές τις στιγμές...
Φιλάκια

9:18 PM  
Blogger bereniki said...

*ωσηε:
φιλάκι γλυκό :)
*****

12:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home